Jezte rybu domácí!

Ministerstvo zemědělství zahájilo další etapu komunikační kampaně Ryba domácí. Jednou z tradičních podzimních činností v rámci zemědělského roku je výlov rybníků. A právě výlov rybníka je ideálním místem pro nákup čerstvých sladkovodních ryb té nejvyšší kvality.  „Chceme lidi motivovat, aby výlov navštívili, a to nejlépe s celou rodinou. Budeme proto využívat rozhlasových spotů a upoutávek na internetu,“ uvádí ředitelka OP Rybářství Renáta Komiková, která dále dodává: „Největší výhodou nákupu…

Ministerstvo zemědělství zahájilo další etapu komunikační kampaně Ryba domácí. Jednou z tradičních podzimních činností v rámci zemědělského roku je výlov rybníků. A právě výlov rybníka je ideálním místem pro nákup čerstvých sladkovodních ryb té nejvyšší kvality. 

„Chceme lidi motivovat, aby výlov navštívili, a to nejlépe s celou rodinou. Budeme proto využívat rozhlasových spotů a upoutávek na internetu,“ uvádí ředitelka OP Rybářství Renáta Komiková, která dále dodává: „Největší výhodou nákupu ryb přímo na výlovech je jednak záruka stoprocentní čerstvosti a dále dostupnost sezonních druhů ryb, jako je štika nebo candát, které nejsou v průběhu roku v obchodech běžně k dostání.“ 

Kompletní seznam výlovů zpracovaný Rybářským sdružením České republiky byl v těchto dnech zveřejněn na stránkách projektu www.rybadomaci­.cz.

Ryby domácí koupíte také na trhu. Najděte si FARMÁŘSKÝ TRH přímo vám na míru! 

Mimo cílené podpory výlovů se kampaň v podzimní etapě dále zaměří na propagaci konzumace sladkovodních ryb v televizních pořadech o vaření, v tištěných mediích a na internetu. Naplánovány jsou rovněž promo akce a ochutnávky rybích specialit v rámci vybraných městských slavností po celé ČR.

Propagační kampaň Ryba domácí je spolufinancována z Evropského rybářského fondu a jejím cílem je podpořit spotřebu sladkovodních ryb a výrobků z nich. Cílem projektu ovšem není pouze navrátit rybím produktům jejich místo v jídelníčku spotřebitelů, ale také podpořit zájem veřejnosti o produkty rybolovu a akvakultury, a tím v dlouhodobé perspektivě ovlivnit spotřebitelské chování lidí a podporovat zdravější životní styl.

Zdroj: MZe ČR

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 30. 9. 2010 13:46