Názory k článku
Holub není pitomý, zbavíte se ho jen těžko

-----
----- (neregistrovaný) ---.lanservis.cz
22. 3. 2011 14:11 Nový

humánně uspí...

"putují do plynu – firma je humánně uspí" takových co humánně uspávali tu bylo...
Proč prostě neřeknete, že je zabijí /lidsky přijatelným způsobem/. Kdyby tady v přírodě nevyhubili přirozené predátory /kočka divoká, káně, sokol, orel, liška, vlk, medvěd../ jiní paraziti /=myslivci/ nemuseli by jsme řešit hloupé problémy.

hm
hm (neregistrovaný) 78.80.52.---
22. 3. 2011 15:21 Nový

Co furt omílají toxoplazmózu?

Toxoplazmóza je onemocnění (parazit) kočkovitých šelem. Holubi s ní mají společného stejně tolik, jako ostatní teplokrevní živočichové včetně lidí, rozhodně se na jejím šíření nijak speciálně nepodílejí.

Alena
Alena (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
22. 3. 2011 16:42 Nový

Holub na balkoně

celé vlákno

S holuby na balkoně jsme bojovali dva roky, vyzkoušeli jsme všechny obvyklé rady, vyklidili jsme postupně kompletně balkon, pořád jsme je plašili, věšeli CD a různé předměty, které dělaly rámus... nezabíralo nic. Podle mě naopak holub je pitomý a to pořádně! Můžete kolem něj mlátit vším možným, skoro i do něj, ale on nic, jen pitomě poskakuje. To by ho člověk musel zabít.
Zkoušeli jsme i místní úřad, nabídli umístění odchytové klece na střechu domu, ale představa, co máte nad hlavou a pak to budou stěhovat domem ven...
Nakonec u nás holubi snesli vejce, i když jsme jim vyhodili hnízdo, na holou zem. Vejce jsme vyhodili - a už se u nás neukázali.

antiholub
antiholub (neregistrovaný) ---.chello.sk
26. 7. 2011 18:48 Nový

Re: Holub na balkoně

celé vlákno

u nas kladli vejce furt, pravidelne jsme jim to vyhazovali/roz­bijeli a nic

emanuel goldstein
emanuel goldstein (neregistrovaný) 195.113.82.---
6. 7. 2012 14:56 Nový

Re: Holub na balkoně

celé vlákno

tak to jste meli stesti, ja vyhodil 2 x vejce , behem dovolene dokonce 2x stihli mladata, taky leteli(no spis padali, litat jeste neumeli) z balkonu, nepomohlo to, prileteli zas a zacali nanovo, nakonec pomohlo az to zabiti, a rozhodne nebylo lidsky prijatelne, kdyby se vocas jeden neskubal bolelo by ho to daleko min, bohuzel i toto reseni je jen docasne dokud jiny hobul neobjevi ze je balkon neobsazeny

Antonín Chovanec
Antonín Chovanec (neregistrovaný) ---.muzo.com
28. 3. 2011 0:50 Nový

Člověk je fakt hloupý tvor...

celé vlákno

Ačkoliv mi holubi ani jiná zvířata nijak nepřekážejí, skutečně se stydím za principielní řešení tzv. pána tvorstva. Hubit a trávit holuby i jiné tzv. "přemnožené" živočichy pomocí nástražných systémů a jedů, které mohou ublížit či způsobit nepředstavitelná muka ústící v bolestivou smrt řadě jiných, užitečných či vzácných tvorů, to je podle mě primitivismus. Existuje přeci řada přirozených predátorů (ať už jako plašení, nebo jako vyšší stupeň potravní pyramidy). Podle mě je to jako chtít ušetřit za benzín na trase Praha-Brno tím, že svůj vůz nechám naložit na kamion, který tam mě a mé auto doveze. Je to krajně nekoncepční. Když pominu alibistická měřítka člověka, co vlastně označuje pojmy "přemnoženost" a "nemocnost", musím se smát i plakat zároveň. Člověk by mohl být podle stejných zoologických měřítek, jaké užívá sebestředně na druhé, směle nazýván na této planetě jako "přemnožený" druh (a to pominu-li nenapravitelné enviromentální zločiny). A pokud je v holubích, ale i jiných populacích, nemocnost kolem 5% (nemocný jedinec však zpravidla rychle hyne nebo jej pozře predátor), pak "nemocnost" člověka je dlouhodobě (statistiky posledních 150 let) kolem 38%, a spíše se zhoršuje... Co k tomu mám dodat? Snad jen že jako lidé nepřestaneme posuzovat všechno ostatní podle aktuálního stavu vlastní přemnoženosti, své arogance, což asi nebude nikdy. Nebo snad až budeme všichni přirozeně uctivější k životu samotnému. Ale tam bude výsledek bohužel zatím nejspíše obdobný... ACh jo.

normalni mezidruhovy boj
normalni mezidruhovy boj (neregistrovaný) 195.113.82.---
16. 10. 2011 23:53 Nový

Re: Člověk je fakt hloupý tvor...

celé vlákno

ale oni zasahuji do naseho teritoria, kdybysme to my udelali nejakemu dravejsimu zvireti nez je clovek taky by si nas podali, takze letajici krysy maji smulu proste je vybijeme protoze v nasich domovech nemaji co pohledavat

mysulka
mysulka (neregistrovaný) ---.client.rionet.cz
20. 2. 2012 15:44 Nový

Re: Člověk je fakt hloupý tvor...

celé vlákno

Máte pravdu letos budu trávit holuby jedem.... jako krysy.....zničili mi na balkoně co se dalo a to nemluvím o tom hrozném nepořádku... už nemohu, nikdo vám nepomůže, když se ozvete.... omlouvám se... je to jejich úděl sami to chtěli...

h.n.
h.n. (neregistrovaný) 89.177.112.---
8. 2. 2013 13:53 Nový

Re: Člověk je fakt hloupý tvor...

celé vlákno

"je to jejich udel".. to je hloupy nazor.. nevite co mrtveho holuba, ktery zemre v brutalnich nekolikahodinovych mukach sezere potom.. za tohle vam doporuciju ten jed snist samotne,..zadne zvire neni tak krute jako clovek.

Jarmila
Jarmila (neregistrovaný) ---.mendelu.cz
12. 12. 2012 9:30 Nový

Re: Člověk je fakt hloupý tvor...

celé vlákno

Sýrory, vrabci, zvonci, kosi, špačci, drozdi a další, ti všichni zasahují do "našeho" teritoria... nebylo by teda namístě to vyhubit taky?? Proč se nesmí střílet kosi nebo špačci, kteří jenom dělají škodu v zahradách, ve vinicích a sadech?? Proč nikomu nevadí vrabci, přiživující se na žrádle pro dobytek?? Nějaká ta objektivita by myslím neuškodila...

Mamka
Mamka (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
20. 10. 2011 12:13 Nový

Re: Člověk je fakt hloupý tvor...

celé vlákno

Vy asi nemáte nabarkoně holubí trus holuby a rok a půl leté dítě... to by jste mluvil jinak...

h.n.
h.n. (neregistrovaný) 89.177.112.---
8. 2. 2013 14:33 Nový

Re: Člověk je fakt hloupý tvor...

celé vlákno

Prave proto by jste mela jit svemu diteti prikladem a chovat se slusne. Nejen k lidem ale i zviratum... to je pro nej rozhodne hodnotnejsi vklad do zivota.

Lola
Lola (neregistrovaný) ---.client.ufon.cz
9. 4. 2013 22:59 Nový

Re: Člověk je fakt hloupý tvor...

celé vlákno

Nemám nic proti vašemu humánímu postoji,ale až jednoho krásnýho dne najdete v bytě placatý cosi a na hygieně vám řeknou, že to je klíšťák, který padá z nich a může vyvolat u lidí a zvlášť u dětí těžké alergie i astma, tak budete možná mluvit jinak. A ty pupence co způsobuje jsou taky fajn.

emanuel goldstein
emanuel goldstein (neregistrovaný) 195.113.82.---
26. 5. 2012 15:42 Nový

Re: Člověk je fakt hloupý tvor...

celé vlákno

nekteri cloveci jsou opravdu hloupi tvorove,
pokud jsi radoby uvedomely sestnactilety studentik co jeste nevi nic o zivote, tak mohu tento nazor tolerovat, jsili vsak dospely jedinec bylo by pro tebe asi lepsi odletet z teto planety pryc spolu s vesmirnymi lidmi nekam hodne daleko kde neexistuje zadne utrpeni
vetsina lidi by v brzkych ranich hodinach rada spala a ne aby je budilo to hnusny holubi chrchlani uz od 4 hodin od rana kazdy den

Amir
Amir (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
22. 6. 2012 12:37 Nový

Re: Člověk je fakt hloupý tvor...

celé vlákno

Ty seš dobrej šašek :D Chytrej jak rádio

Jarmila
Jarmila (neregistrovaný) ---.mendelu.cz
12. 12. 2012 9:36 Nový

Re: Člověk je fakt hloupý tvor...

celé vlákno

Oproti vrabčímu řevu je "holubí chrchlání" úplná pohádka! Tobě bych přála mít na balkoně takovýho uřvanýho neodbytnýho vrabčáka, to by sis užil! :-(

teta
teta (neregistrovaný) 88.103.54.---
16. 7. 2012 22:13 Nový

Re: Člověk je fakt hloupý tvor...

celé vlákno

Pane Chovanec, napiste sem prosim, ze kdybyste mel v kuchyni mravence a svaby, tak je tam nechate chodit a zit, nebudete je eliminovat. Jinak Vam to, co jste napsal, nemuzu uverit. Mezi mravenci v kuchyni a holuby na balkone nevidim totiz rozdil.

elin
elin (neregistrovaný) 212.96.172.---
21. 12. 2012 22:05 Nový

Re: Člověk je fakt hloupý tvor...

celé vlákno

Pane Chovanec, souhlasím s Vámi, jsem ráda, že se občas najde i někdo rozumný mezi všemi těmi primitivy. Je mi z toho nanic, jak si furt hrajeme na bohy, všechno co se nám nehodí, nelíbí, co nemáme rádi, to nemilosrdně likvidujem a ještě máme pocit, že nic špatného neděláme. Věřte mi, že znám chytráky co nesnáší holuby (přestože jim tihle ptáci nikdy nic neprovedli), ale podporovat a vykrmovat ostatní ptactvo, to ano - ročně přitom "padne" i několik pytlů slunečnice! To ať se na mě nikdo nezlobí, ale tohle mi přijde poněkud schizofrenní :-/

Libor
Libor (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
9. 2. 2013 14:56 Nový

Re: Člověk je fakt hloupý tvor...

celé vlákno

Pokud vy jste ta druhá rozumná, pak raději zústanu mezi primitivy.

Jarmila
Jarmila (neregistrovaný) ---.mendelu.cz
12. 12. 2012 8:51 Nový

Holub není pitomý, ale člověk někdy ano...

Každýmu, komu vadí holubi, bych přála mít na balkoně uřvanýho vrabčáka nebo kosáka, to by si teprve užil! Mluvím z vlastní zkušenosti a vím, jaký to bylo peklo, když to ve čtyři ráno spustilo a už to ten zobák nezavřelo! Od vrabců jsme měli furt posraný parapety, balkon i prádlo. A když to člověk odehnal, za chvíli to bylo zpátky. V čem je to lepší? Dokonce bych řekla, že to leze na nervy mnohem víc! Tyhle malý potvory jsou pěkně vlezlý a oprsklý, a přesto to člověk toleruje. Fakt nechápu... Stejně tak nevím, co furt každej mele o nemocech. Neznám nikoho, kdo by se něčím nakazil konkrétně od holuba! To už se mnohem spíš něčím nakazíte od jinýho člověka! Nevím, ale nemocné zvíře často samo pojde, nebo se stane kořistí. Může sice mít nějaké parazity, ale to ostatní ptáci mají taky! Hlavně v tom chmýří na břiše (sýkory, vrabci apod.) a nikomu to nevadí! Stejně tak bych neřekla, že je holub nějak exrémně přemnožený (zajímavý, že v tomhle člověk nikdy neukáže na sebe...)

elin
elin (neregistrovaný) 212.96.172.---
21. 12. 2012 21:30 Nový

Nejhorší je ta lidská sebestřednost

celé vlákno

Ano, jen pořád strašte s nemocema, vždycky se najde dost pitomců co se toho hned chytnou a nejraději by zvířata vyhladila z povrchu zemskýho. Ještě přihoďte článeček o ptačí chřipce a bude to úplně dokonalý... Tzv. ptačí chřipka, kdy se kvůli ničemu vybijí desetitisíce zvířat... Kam ten svět spěje! Je zajímavý, že někteřá zvířata nám nevadí, jiná nesnášíme a přitom jaký je mezi nima rozdíl?? Vadí nám potkani, holubi, vadí nám vrány a havrani kvůli černé barvě a typickému křiku atd. Si uvědomte, že často to jsou jen naše subjektivní pocity, co nás vede k tomu je nesnášet. Nemyslím si, že jsou holubi nějak extra přemnožení. Někde jich je víc, někde míň, ale většinou to není tak hrozné, fakt nemůžu pochopit, jak někomu může vadit pár kusů holubů producírujících se po náměstí... Dělají někomu něco? Kadí jako všechna ostatní zvířata. Nemocí nemají o nic víc než ostatní, včetně člověka. Většinou se člověk nakazí zase jenom mezi lidmi. Člověk kýchá, smrká, chrchle, kouří, fluše po zemi, krká, dělá bordel větší než všechna zvířata dohromady a přesto se kriticky díváme hlavně na mimolidské bytosti a vlastní chyby záměrně přehlížíme. Myslíme si o sobě bůhvíco nejsme... Ne, holub není pitomý, pitomí jsou lidi, bohužel. A je smutné, že si to vůbec, ale vůbec neuvědomují :-(

mika
mika (neregistrovaný) ---.komin.brno.cz
23. 4. 2013 9:43 Nový

Re: Nejhorší je ta lidská sebestřednost

celé vlákno

Asi nemáte zkušenost s holubi na balkoně. Nikdo tady neříká, že jim vadí holubi na náměstí, ať tam jsou!
ale budit se každé ráno ve 4 na VRKU VRKU, mít denně posraný balkon a pořád dokola to umývat, nemoct pěstovat žádné byliny ani rostliny, protože za dva dny tam máte hnízdo, nemoct tam nechat schnout prádlo, větrat peřiny, protože máte vše posr...od holubů... zkuste bydlet u nás týden! a uvidíte, proč se přikláním k názoru, že holubi ve městě jsou na obtíž...

Mareš
Mareš (neregistrovaný) 212.67.80.---
23. 4. 2013 12:03 Nový

Re: Nejhorší je ta lidská sebestřednost

celé vlákno

Zasklít? Zasíťovat? Nebo, pokud ani na síť nejsou peníze, natáhnout cikcak provázky?

:-(
:-( (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
7. 1. 2013 22:43 Nový

Do plynu??

Já jen žasnu, jak člověk kolem sebe dovede zlikvidovat všechno, co se mu nehodí. Do plynu - to už tu dělali jiní a jak to odsuzujem! Ale sami se neštítíme spousty věcí a připadá nám to normální!! Fakt hnus... Člověk jednou dojede na ten svůj přehnaný strach z nemocí a ze všeho, co je mu cizí a doufám že se tak jednou stane!

h.n.
h.n. (neregistrovaný) 89.177.112.---
8. 2. 2013 14:25 Nový

Zarucena rada jak se zbavit holubu

celé vlákno

Holub se stahuje do mest protoze tam zije ve velke mire nejvetsi parazit nasi planety- clovek. Tento zivocisny druh sice uz vyhubil velke mnozstvi prirozeneho zvirectva- rozhodne na uzemi mest (povodni volne krajiny) nebo je nahnal do ohrad, kleci a chlivku. Ale jelikoz je to zaroven i nejvetsi "prase" a zaroven i jediny neskromny druh, ktery po sobe zanechava nehorazne mnozstvi odpadu (a rozdil od vsech dalsich druhu kteri potravu zuzitkovaji bezezbytku) , tito "cistici" holuby, krysy, jezci jen konaji svuj dil kultivovane prace...

takze rada- vyhubme lidstvo a holuby prestanou svym prirozenym bytim vadit.

Nebo si dejte na balkon sit.

Jinak holub je obdivuhodny, v paru jsou si cely zivot verni, samec se oddane stara o mlade, jsou velmi lakyplnni a nezni. Ziji cca 20 let (pokud je nejaky debil behem te doby neotravi).

Libor
Libor (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
9. 2. 2013 15:06 Nový

Re: Zarucena rada jak se zbavit holubu

celé vlákno

Do vyhubení lidstva je pak nadále třeba chránit především krysy, potkany, moouchu tse tse, bakterie salmonelozy a jiné vynikajicí živočichy. Až zmizí poslední mudrc, pomimou i problémy měkkého a tvrdého i, velkých písmen a jiných pravopisných nadbytečností. Chytrákům zdar.

Dengla
Dengla (neregistrovaný) ---.cust.centrio.cz
17. 3. 2013 13:06 Nový

Lidi, nebuďte jak natvrdlí.

Buď si pořiďte síť, nebo nějakou jedovatou nástrahu, ale VYKAŠLETE SE NA CD NA BALKÓNECH!!!! Vůbec na to nereagujou, zahnízdí se vám tam stejně, a jedinej, koho tím budete otravovat a vytáčet do nepříčetna, budou lidé bydlící v paneláku naproti. U nás na sídlíšti tomuhle nesmyslu věří snad 80% tupců, za slunečného dne můžu mít zatažený závěsy a stejně si připadám, jak kdyby mě někdo celej den fotil. Buďte taky trochu ohleduplný a nemyslete jen na sebe, je to strašnej horor otrávit okřídlenou krysu, co? Uvažujte trochu.

Ondy
Ondy (neregistrovaný) ---.pilsfree.net
12. 4. 2013 9:54 Nový

Re: Holub není pitomý, zbavíte se ho jen těžko

Nejlepším řešením je střelba. Přímo na hlavu. Nic bych proti nim neměl. Kdyby ale nekadili přímo na to, co si buduju. Investuju peníze do toho, abych mohl vydělávat a platit daně. Městu je to bohužel uplně jedno. A nebaví mě každej tejden uklízet tunu hoven od něčeho, co je ještě ošklivý a hloupý. Ať si táhnou do přírody, ale ne do města a hlavně už vůbec ne ke mě. Boj zahájen!

Nymue
Nymue (neregistrovaný) ---.orange.sk
2. 5. 2013 19:25 Nový

Re: Holub není pitomý, zbavíte se ho jen těžko

Ludia, to ze niekto ma iny nazor neznamena, ze je hlupy alebo šašo ci nieco ineho. Ja som tiez za ochranu zvierat a humanne zaobchazdanie, a nechcem tie "lietajuce krysy" vrazdit, a donedavna kym sa nam nenastahovali na balkon mi boli vcelku ukradnuty, lenze teraz su tam skoro 2 mesiace a nie je to med lízat. Jedine co hladam su informacie o nich a sposob ako sa ich zbavit(pokial mozno co najhumanejsie), ale tomuto povodnemu problmu a clanku sa venuje mozno zo desat prispevkov. A zbytok? Jeden prispevok za druhym je nadavanie na to, ze ma niekto iny nazor,osocovanie a urazky, ziadna pomoc. Chapem rozhorcenie nedobrovonych chovatelov holubov, aj zarytych ochrancov, ale sa uvedomte. hadate sa tu o zivot holubov ale navzajom si pomaly idete po krku. tak sa vykaslite na detske hadky a skuste skor pomoct riesit problem. Respektujte cuzdi nazor. to ze je iny neznamena ze je nevyhnutne zly. neviete ake ma clovek skusenosti a preco zaujal postoj aky zaujal.

bambulín
bambulín (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
16. 5. 2013 21:35 Nový

Jak se jich tedy zbavit ?

Pěkná diskude... Ale konkrétní rada žádná. Střílet je nemůžu, to
bych musel na balkóně sedět v jednom kuse. Plašení nemá smysl. Zkoušel jsem je tedy trávit otráveným zrním (Ratimor), ale nějak to na ně neúčinkuje... Poradí někdo něco lepšího ? Dík.
Jo, a těm pseudomilovníkům zvířat bych doporučil, nastěhovat se k někomu kdo má stěma létajícíma potkanama problémy-stačí na 2 dny. Zaručeně bude z lásky k holubům vyléčen a už nikdy nebude psát rádoby humanistické hloupé komentáře.Zdraví Bambulín

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem