Farmářské prodejny Sklizeno nabídnou víc než dosud

Farmářské prodejny Sklizeno rostou jak houby po dešti, aktuálně jsou v Česku čtyři a do léta přibudou další tři. V čem budou nové, lepší a čím ohromí? Prozradí jejich zakladatel.

V polovině března se v pražských Dejvicích otevřela v pořadí již čtvrtá prodejna opravdového jídla – Sklizeno. Oproti jiným svým prodejnám má navrch v nabízeném sortimentu. Kromě mléčných výrobků z Němcovy farmy, kvalitního masa od českých chovatelů a především vyzrálého hovězího, má dejvická prodejna dvě novoty. „Zákazníci v ní nenajdou zeleninu, která má v oblasti jiné zavedené prodejce. Na její místo jsme v prodejně umístili pult s čerstvými, na místě dělanými sendviči a výběrovou kávou od české pražírny doubleshot. Všechno balené tak, abyste si mohli vzít s sebou," popisuje rozdíly David Kukla, zakladatel sítě Sklizeno. A přichází s další novinkou, která potěší všechny, kteří si stěžují na nedostatečnou různorodost nabízeného sortimentu.

Do léta přibudou tři nové Foodie markety  

Už v květnu otevře v Olomouci novou linii prodejen Sklizeno s názvem Sklizeno-foodie market. Zde budou zákazníci moci nakupovat nejen kvalitní české potraviny, jak jsou nyní zvyklí, do nabídky přibude zahraniční produkce. Sortiment se rozšíří například o tradiční zahraniční sýry, uzeniny, paštiky, oleje a další speciality, které se v českých kuchyních už zabydlely a u nichž není česká produkce vůbec možná nebo je teprve v počátcích. První prodejny nové linie se v nadcházejících měsících otevřou v Praze, Brně a Olomouci.

Základ nabídky zůstane v tuzemské produkci s důrazem na prověřený původ a kvalitu bez zbytečných éček. Stejná kvalitativní pravidla budou platit i pro nový sortiment ze zahraničí, především z Rakouska, Itálie, Německa, Francie, Španělska či Řecka. Na pultech budou evropské regionální speciality, jako je pravý parmazán, prosciutto, jamon serrano, francouzské paštiky nebo třeba výběrové olivové oleje.

Lidé chtějí především kvalitu

„Zákazníci mají o tento typ sortimentu zájem a hodně se na něj ptají, proto nová linie obchodů vzniká. A to samozřejmě v kvalitě, za kterou si stojíme, stejně jako u všech ostatních produktů ve Sklizeno," vysvětluje David Kukla. „Lidé chtějí především kvalitu a prověřený původ potravin a chápou, že ne všechno tu umíme vyrobit nebo vypěstovat,“ dodává zakladatel Sklizeno.

Čtěte k tématu: Co je na farmářských prodejnách tak extra?

Protože je špičková česká farmářská produkce většinou teprve v plenkách, objevují se u ní logicky výkyvy v dostupnosti. Zahraniční produkty pomohou tyto mezery pokrýt a zákazníci se tak budou moci spolehnout, že základní potraviny v regálech vždy najdou, a to v kvalitě, na jakou jsou u Sklizeno zvyklí. „Navíc, je vůbec pro Brňáky rakouský špek zahraniční? Rozhodně to pro něj máme třeba z Brna blíž než do Prahy," dodává David Kukla.

První z prodejen nového konceptu Sklizeno-foodie market by se měla otevřít v květnu v Olomouci. Další dvě v Praze a Brně jsou v jednání a měly by se otevřít do letních prázdnin. Na rozdíl od původního „Sklizeno-opravdové jídlo“ není nová linie primárně určena pro franšízing a foodie markety tak budou hlavně kmenovými prodejnami Sklizeno.

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 5. 4. 2013 19:23