Esemesky vládnou světu (náctiletých)

Teenageři v USA stráví esemeskováním více času než běžným hovorem. Astronomické částky investované do reklam na mobily, cílené jednoznačně na osoby, které ještě nedosáhly věku dospělosti, nesou své ovoce. Podle studie uskutečněné Pewovým výzkumným střediskem ve Washingtonu tráví američtí teenageři ještě více času esemeskováním, než si telekomunikační společnosti původně slibovaly.

Teenageři v USA stráví esemeskováním více času než běžným hovorem.

Astronomické částky investované do reklam na mobily, cílené jednoznačně na osoby, které ještě nedosáhly věku dospělosti, nesou své ovoce. Podle studie uskutečněné Pewovým výzkumným střediskem ve Washingtonu tráví američtí teenageři ještě více času esemeskováním, než si telekomunikační společnosti původně slibovaly.

Čtěte téma: Silná slova a sprosté panny

Jak mluví dnešní mládež? Je to horší než dřív?

Dopady reklamní kampaně, v níž bylo vlastnictví mobilního telefonu předkládáno jako ta nejvyšší myslitelná slast, jsou pozoruhodné. Výzkum ukázal, že celá třetina teenagerů vlastnících v USA mobil odešle denně nejméně sto textových zpráv.

Celý článek najdete na serveru Aktuálně.cz.