Český grunt už není Český, ale Náš

Provozovatelé kamenných prodejen s lokálními potravinami se rozhodli pro změnu názvu. Z Českého gruntu se stává Náš grunt. Firma totiž expanduje na Moravu a Slovensko.

Společnost změnou názvu reaguje na rozšíření spolupráce s lokálními dodavateli a expanzi na Moravu a Slovensko. V současnosti mají zákazníci možnost dopřát si tradiční české produkty na šestnácti místech v republice a do konce roku 2012 bude otevřeno dalších pět provozoven.

Všechny prodejny Našeho gruntu, ale i další kamenné obchody s lokálními potravinami najdete v přehledu: FARMÁŘSKÉ PRODEJNY

Regionální potraviny na vzestupu

Zájem o lokální produkty s jasným původem má v poslední době vzestupnou tendenci. Na prázdné místo na trhu zareagovali Jiří Málek a Aleš Kotěra vytvořením vlastního konceptu prodejen, které nabízejí kvalitní zboží od tuzemských malých a středních producentů. Obchodní síť je budována kombinací vlastních obchodů a franšízy. Díky velkému zájmu franšízantů i veřejnosti plánují provozovatelé rozšíření do konce roku o dalších pět prodejních míst. Zájem o rostoucí síť obchodů projevili i východní sousedé a v současnosti jedná Náš grunt se třemi konkrétními partnery na Slovensku. Podle obchodních plánů je přepodkladem, že v Česku bude do konce roku 2015 otevřeno celkem 40 až 50 prodejen, potenciál Slovenska je odhadován na 15 prodejen. „S rozvojem sítě mimo ČR tak logicky přichází i změna názvu společnosti, která přejmenováním na Náš grunt vychází vstříc zákazníkům a obchodním partnerům na Moravě a Slovensku,“ komentuje probíhající rebrandig prodejen Aleš Kotěra.

„Při výběru nové provozovny vždy pracujeme v tandemu s franšízantem, společně posuzujeme kupní sílu města a lokalitu, kde se pohybuje naše cílová skupina. Stejně pečlivě postupujeme i při výběru regionálních dodavatelů,“ popisuje postup otevírání nových poboček Jiří Málek z Našeho gruntu.

Čtěte téma: Co je na farmářských prodejnách tak extra?

Více než jen obchod

Kromě možnosti nákupu mlékárenských produktů, masa a uzenin, čerstvého pečiva, zeleniny a sezonního ovoce si mohou zákazníci pořídit i med či tradiční české koření. Na spotřebitele v průběhu podzimních měsíců také čekají ochutnávky a další akce, z nichž nejbližší se věnují tématu hub a zabijačky. V listopadu to budou ochutnávky vín a tipy, jak připravit tu nejlepší Svatomartinskou husu. Kromě bohaté nabídky produktů zákazníci také ocení ochotu odborně školeného personálu i možnost tzv. nákupu na míru, kdy si zájemce může objednat i speciální zboží jako například vánoční cukroví.

Společnost ČESKÝ GRUNT CZ, s.r.o., která je provozovatelem konceptu NÁŠ GRUNT, je ryze českou společností fungující na principu franšízy a vlastních kamenných obchodů. Společnost vznikla v roce 2010 a zaměřuje se na prodej tradičních českých potravin od malých a středních producentů.

Připravili jsme pro vás: