Biopotraviny nejčastěji nakupujeme v maloobchodních řetězcích

Supermarkety, hypermarkety, diskonty a drogistické řetězce vloni zvýšily svůj podíl na trhu s biopotravinami na 74 procent. Vyplývá to z právě zveřejněné ročenky Český trh s biopotravinami 2009. Druhý největší podíl na trhu měly vloni „Speciálky“- v prodejnách zdravé výživy a biopotravin utratili Češi vloni 324 milionů Kč

bio koutek Billa 1

Supermarkety, hypermarkety, diskonty a drogistické řetězce vloni zvýšily svůj podíl na trhu s biopotravinami na 74 procent. Vyplývá to z právě zveřejněné ročenky Český trh s biopotravinami 2009.

Druhý největší podíl na trhu měly vloni „Speciálky“- v prodejnách zdravé výživy a biopotravin utratili Češi vloni 324 milionů Kč

Biopotraviny nejčastěji nakupují  lidé s vysokoškolským či středoškolským vzděláním mezi 30 a 39 lety a dále domácnosti s alespoň jedním dítětem mladším 14 let. Mají měsíční čistý příjem na domácnost vyšší než 25 tisíc korun a bydlí v Praze a dalších velkých městech nebo naopak v malé obci do 5 tisíc obyvatel

Víc infotrmací v tiskové zprávě.

Foto: Ivana Dvorksá